Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Problem z grafiką

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Problem z grafiką
From: zyx <kinder_jajo@gazeta.pl>
Date: Mon, 05 Aug 2013 16:58:16 +0200
Witam

Znajomy kupił sobie nową kartę graficzną GeForce'a GT 630. Chcę abym zamontował mu te ustrojstwo na płycie głównej Asrocka 4CoreDual - VSTA. I tu mam problem. Instalując wczoraj Win 7 w menadżerze urządzeń przy karcie graficznej zółty wykrzyknik i komunikat, że karta została wyłączona. Pogooglałem trochę i wyczytałem, że problemem może być sterownik chipsetu, a asrock nie wspiera tej płyty w Win 7. Dzisiaj postawiłem Win XP. Sterowniki do płyty ze strony asrocka zainstalowane, sterownik do grafiki też, jednak problem dalej ten sam. Nie można uruchomić urządzenia. Pogrzebałem w biosie, pokombinowałem, jednak bez efektów.
Znajomy wcześniej miał kartę graficzne na AGP, tą którą kupił jest na PCI.

Co robię źle ?

pozdr
zyx