Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] AMD vs NV w przetwarzaniu obrazu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] AMD vs NV w przetwarzaniu obrazu
From: Michal <snunkiawnev@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Fri, 05 Jul 2013 23:55:31 +0200
W dniu 2013-07-05 09:44, BQB pisze:

> FCPGA? Możesz skrót rozwinąć? Mi się to tylko z określoną budową
> zewnętrzną procesora kojarzy.
> http://pl.wikipedia.org/wiki/FC-PGA

Bo powinno być FPGA, a FCPGA przyplątało się pewnie z powodu pisania na
pececie.
https://en.wikipedia.org/wiki/Fpga

Porównaj sobie wydajność FPGA i ASICów, a zwłaszcza wydajność w
przeliczeniu na moc z popularnymi kartami graficznymi.
https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_hardware_comparison
Lada chwila kopanie na kartach będzie kompletnie nieopłacalne i nie
pokryje nawet części rachunków za prąd. Tym samym stanie się praktycznie
nieopłacalne nawet dla rzeszy studentów itp. mających darmowy prąd (już
widzę jak kupują MiniRig za drobne 30.000$), płatności dla zwykłych
ludzi też będą nieopłacalne (teraz np: płacąc tego 1$ za HumbleBundla
dopłacało się często 30-45 groszy opłaty transakcyjnej), dodatkowo
biorąc pod uwagę naciski administracji USA której bitcoiny są wyjątkowo
nie na rękę (PRISM zadławi się i nie prześwietli transakcji) projekt
stanie się z czasem głównie walutą wszelkiej maści oszustów i umrze
śmiercią naturalną dla normalnych ludzi przy tym co dzieje się z kursem.

--
/MB