Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zestaw dla inz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zestaw dla inz
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 5 Jul 2013 17:44:04 +0200
Dnia Fri, 05 Jul 2013 16:51:52 +0200, Jaskiniowiec napisał(a):

> Bo ma taki kaprys i liczy się z kasą?

Zadałem proste pytanie. Może akurat są solidne przesłanki czy argumenty za
Xeonem.

>>> 2. plyta: MSI B75A-G43

> Zawsze może sobie dokupić, więc po co ma od razu mieć 32GB i przepłacać??

Wiem jak chętnie żrą pamięć aplikacje wykorzystywane przeze mnie w DTP.

> Kolejny "expiert"... Dokupisz mu te 4 pozostałe dyski?!?! Bo to ok 1000zł!
> Weź najpierw kalkulator i podlicz (nawet na maturze jest dopuszczalny!), a
> nie pie... nie pisz co Ty byś chciał!

Widzisz misiu kolorowy - WD Green akurat demonem szybkości nie jest i
traktowanie go jako dysk systemowy + dysk na dane w zastosowaniach CAD może
najsensowniejsze nie być.

> To nie jest komputer, żeby się pryszczatym kolegom z gimnazjum pochwalić,
> tylko sprzęt do pracy.

Czyli doradzanie komuś podsystemu dyskowego, który będzie odporny na pad
jednego napędu, a jednocześnie wydajny w określonych zastosowaniach, to jest
sugerowanie sprzętu do chwalenia się kolegom w gimnazjum. Temperatura za
oknem Ci aby zaszkodziła?

[ Kobiety pracują obecnie jak dżokeje, przewodzą firmom i prowadzą badania ]
[ z fizyki atomowej. Czemuż nie miałyby kiedyś się nauczyć parkować tyłem? ]
[                                                           (Bill Vaughan) ]