Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] notebooki o określonej rozdzielczości i glarowych ekranach

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] notebooki o określonej rozdzielczości i glarowych ekranach
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Wed, 3 Jul 2013 13:18:52 +0200
Poldek nabazgrał(a):

yuras wrote:
Czy jest jakaś wyszukiwarka sprzętu/porównywarka cen, która pozwoliłaby
wyszukać dostępne na rynku notebooki z ekranem 15 cali, rozdzielczością
1920x1080 i z ekranem typu glare. Może być zagraniczna/obcojęzyczna -
problem w tym, że nasze z reguły nie dają możliwości określenia
rozdzielczości i preferencji w rodzaju glara czy mat.
Mam laptopa 15,6 cala 1920×1080, tyle że mat. I powiem Ci, że jak dla mnie taka rozdzielczość przy tej wielkości ekranu jest zbyt duża. Chodzi o to, że napisy menu itp. są zbyt małe. A gdyby to był jeszcze lustrzany ekran, to jeszcze gorzej by się pracowało. Ale w kapitalizmie każdy może mieć to, co lubi - jeżeli go stać :-)

Ja mam 1920x1080 tylko że 16,9" i nie nażekam, jak dla mnie idealne wszystko wygląda, jedyna wada to glass bo do mat 3k dopłaty (inny dużo wyższy model)