Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Asus GeForceGT640

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Asus GeForceGT640
From: GAD Zombie <gadzombie@gmail.com>
Date: Wed, 17 Jul 2013 09:53:39 -0700 (PDT)
W dniu środa, 17 lipca 2013 18:09:36 UTC+2 użytkownik GAD Zombie napisał:
> Witam
>

> Chcę sobie kupić nową kartę graficzną. Nie chcę wydać za dużo, ale chcę
> widzieć wyraźny postęp w stosunku do mojego obecnego starego Geforce 8600.
>
> Wynalazłem w sklepie coś takiego:
>
> Asus GeForce CUDA GT640 2GB DDR3 PCI-E 128BIT 2DVI/HDMI/D-SUB BOX
>
> Nie jestem przekonany co do tego, bo opinii w sieci niewiele, ale nie
> widziałem wyraźnych sygnałów, żeby nie kupować. Cena znośna jak dla mnie:
> ~350pln.
>
> Czy ktoś coś na ten temat kojarzy? Dobrze z tym się będzie grało? Nie myślę o
> [...]

Aha, mam zasilacz 400W i fajnie by bylo gdyby na nim ta karta działała
normalnie.
Właśnie czytam info na temat GF GGTX560 i widzę tam:
Złącza Dual link DVI-I*2 / mini HDMI z HDCP
Wydajne chlodzenie GIGABYTE WINDFORCE 2X

*Wymagany zasilacz minimum 500W lub mocniejszy z dwoma dodatkowymi 6-pinowymi
kablami zasilającymi

http://www.alsen.pl/podzespoly-pc,k20/karty-graficzne,l115/gigabyte-geforece-cuda-gtx560-1gb-ddr5-pci-e-256bit-2dvi-mhdmi-box,p92359.html#opis

Czy to znaczy, że mój zasilacz nie da rady, czy chodzi o wymagania zasilania,
kiedy wepnie się naraz dwie takie karty i zepnie ze soba? Bo trochę się teraz
zdziwiłem, wcześniej o tym nie myślałem, że mi zasilacz może nie dać rady.