Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Matryca 15,4"-15,6" matowa LED

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Matryca 15,4"-15,6" matowa LED
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Mon, 17 Jun 2013 14:43:03 +0100
"BQB" <adres.anty@spamowy.com.invalid> wrote in message news:51b1b298$0$1215$65785112@news.neostrada.pl...
Do pewnego projektu szukam matrycy o wielkości 15,4"-15,6", musi być matowa i z podświetleniem LED. Problem polega na tym, że nie wiem jaką wybrać - chodzi o dostępność - nie wiem, czego obecnie jest najwięcej na rynku, w związku z tym, nie będzie problemów z cyklicznym zamawianiem (a nie chcę później zmieniać całego projektu, aby dostosować do nowej matrycy). Może ktoś polecić jakiś model? Istotna jest oczywiście cena, więc matryce z dużymi rozdzielczościami odpadają. Może podpowiecie, gdzie można takie zamawiać najlepiej w PL?

niezbyt lapie w czym problem, rozmiary, zlacza, rozdzielczosci sa raczej
standardowe, jedna sztuke kupisz na allegro, jak bedziesz potrzebowal wiecej
(ile?) to poszukasz jak najblizej producenta

druga sprawa to to ze (w zaleznosci od tego co robisz) moze byc ci duzo
prosciej kupic caly monitor z wejsciem ktorego potrzebujesz niz rzezbic
z polaczeniem tego co juz masz bezposrednio do matrycy