"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message
news:kor7bg$gs$3@dont-email.me...
Ale niestety jest ciąg dalszy historii... tej brazylijskiej sagi już :-)
DrukujÄ™ dziÅ› kartkÄ™ - tekst czarny jakiÅ› taki podejrzanie blady,
niby nie ma białych plam czy braków linii ale taki niezbyt czarny
jest... No to do menu drukarki, drukujÄ™ "nozzle test pattern"...
I? No i kurvitza mnie trzaśnie - znowu jest do kitu!!! Zamiast
6 kolumn testowych ukośnych linii mam pierwszą, drugiej
brak i cztery kolorowe plus czarny foto. Znowu jest problem
z czarnym tekstowym!!!! No przecież zaraz ją z okna wyrzucę!!!
Poinformowałem o tym serwis Epsona przez telefon...
Obiecali przysłać nowy komplet tuszów, "bo z tymi inicjującymi
tuszami mają podobno problemy, więc przyślą normalny, sklepowy".
Dziwne że się do tego przyznali dopiero teraz, po tylu razach...
No ale ok. W końcu nie mój problem że FedExowi zapłacili już
za te paczki więcej niż dostali ode mnie za drukarkę :-)))
Wiecie co przyszło wczoraj pocztą? Ano przyszły 4 zbiorniczki...
Nie 5! I dostałem kolorowe plus czarny foto, a czarnego txt BRAK! :-)
Czyli na problemy z tuszem czarnym tekstowym Epson przysłał
mi lekarstwo: wszystkie inne tusze z wyjÄ…tkiem tekstowego :-))))
Nawiasem mówiąc, te tusze co przyszły wczoraj z wyglądu nie
różnią się absolutnie niczym od tych co wrzucali wcześniej
do pudła z drukarkami.... Skąd wiem czy to nie są te same, te
"inicjujące drukarkę", z którymi podobno mają jakieś problemy?
To są jakieś jaja... Co teraz robić dalej? Dzwonić do nich znowu???
|