Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki free anty-vir polecacie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki free anty-vir polecacie?
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 8 Jun 2013 12:39:33 +0200
Użytkownik "pueblo" <nomail@nomail.pl> napisał w
news:51b2f175$0$1223$65785112@news.neostrada.pl...

: A jak ktoś nie wykona żadnej z tych rzeczy, to jak ma coś złapać?

Kasperski sygnalizuje mi ataki "na port" - tu pokazuje się nr portu. A
zdarza się to - uwaga! - 2 do 5-ciu razy... dziennie! Nie wiem co-i-jak, ale
jeśli alarmuje, to jest to raczej groźne, nieprawdaż? Dlatego właśnie
postanowiłem dołożyć ochronę i do laptopa, choć rzadko na nim korzystałem z
i-netu...

:
: (...) Do tego nieraz odpalam podejrzane pliki w sandboxie.
:

Hmm, pierwsze słyszę, ale o PC-tach wiem mało. Co to takiego ten sandbox?

--
Pozdrawiam  - Rafał