Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Napraw laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Napraw laptopa
From: "$heikh el $hah" <xxx.xxx@xxx.xx>
Date: Sat, 08 Jun 2013 10:28:06 +0200
W dniu 2013-06-08 10:07, Maciek pisze:
Ma ktoś jakieś doświadczenia w naprawianiu laptopów po zalaniu?

Ja mam takie, że w serwisie wymienili mi płytę główną i działał.
Ale to nie było wielkie zalanie. Na tyle małe, że jeszcze przez kilkadziesiąt minut działał, więc sobie pomyślałem, że jak będzie chodził, to woda z klawiatury odparuje i będzię okej. Niestety było inaczej. Na Twoim miejscu przede wszystkim wyjąłbym dysk, sprawdził organoleptycznie, i gdyby nie chlupał – wsadził do zew. kieszeni i zgrał sobie najważniejsze dane. Następnie sprawdził baterie, zasilacz i co tylko we własnym zakresie możesz. I dopiero wtedy wymieniał płytę. Za 300 zł się opłaca, choć możesz zerknąć na allegro, bo do (drogiego) laptopa siostry widziałem płyty po 150 zł.

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$