Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 8 Jun 2013 03:45:09 +0200
Dnia 24 Mar 2013 11:50:18 GMT, Kosu napisał(a):

> Podchodzisz do tematu, jakby "po drugiej stronie" byli jacyś kosmici
> albo nie wiem co. Tzn. piszesz: my-obywatele-klienci - musimy się
> przeciwstawiać sprzedawcom (kapitalistycznym wyzyskiwaczom!).

Nie. Przeciwstawiam się robienia ze mnie łosia.

> Sprawa jest bardzo prosta. Sklep musi sobie wybrać tzw. "model
> biznesowy". Może być droższy, ale oferować lepszy "support"
> albo może być tańszy i koncentrować się na sprzedaży (i minimalizować
> inne koszty). Tego się po prostu nie da przeskoczyć, jeśli firma ma
> przynosić zysk. Ty jako klient możesz albo kupić taniej albo drożej
> i przyjąc do wiadomości, co dostajesz w zamian. Nie możesz wymagać,
> żeby tani sklep oferował Ci to samo co drogi. To jest po prostu
> NIEWYKONALNE.

Widzisz - ja się z tym zgadzam. Szkoda tylko, że niejednokrotnie u droższego
sprzedawcy / usługodawcy i tak jestem traktowany jak kretyn.

> "Morele.net" to jest po prostu elektroniczny dyskont. Jest jak
> Biedronka, ale zamiast ciasnych alejek, brudu, spoconych kasjerów
> i braku obsługi kart jest słabsza obsługa klienta. Po prostu mało jest
> innych możliwości na oszczędność.

Idealista mode on: mniejsza ilość reklamacji = konieczność utrzymywania
mniejszego działu zajmującego się obsługą takowych = mniejsze nakłady na
obsługę reklamacji. Zysk? :D

[ Samica czarnej wdowy odbiera życie samcowi zaraz po kopulacji. Kobieta   ]
[ rozciąga tę przyjemność na całą resztę życia.           (JoeMonster.org) ]