Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pentium 4 HT 3,2GHz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pentium 4 HT 3,2GHz
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Fri, 7 Jun 2013 22:20:33 +0200
Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:51b10a5f$0$1463$65785112@news.neostrada.pl...
Jakiś dowód?
dowodem jest jego posiadanie i opinia z autopsji.
Radiator 2x większy niz intel daje do i3 czy G630, które są o niebo wydajniejsze od tego p4, przy kótrym wiatrak non stop wył

To niczego nie dowodzi.
Jak musiałem pracować na boxowym chłodzeniu to nie dało się komfortowo pracować. Od razu musiałem zwalniać wentylator do 30% (nie może tego płyta główna zapamiętać), ale po kilku sekundach stressu i tak rozkręcał wentylator do maksymalnych obrotów.
Wyłącz C6 state, c&q i wtedy porównuj temperatury.

Prescott:
http://ark.intel.com/pl/products/series/20860 <-84W TDP
To nie jest dużo.
Popatrz, że za czasów presccotów nie było Heat pipe (dopiero później wprowadzili). Dodatkowo radiatory są zupełnie inne (lepiej zaprojektowane).