Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+
From: BQB <adres.anty@spamowy.com.invalid>
Date: Fri, 07 Jun 2013 12:36:23 +0200
W dniu 2013-06-06 23:12, qwerty pisze:
Użytkownik "Przemysław Ryk"  napisał w wiadomości grup
W porównaniu do Core i5 to jakoś specjalnie różowo ten FX nie wypada.
Ciekaw
w sumie jestem, jak by wypadło porównanie na Twoich plikach takich dwóch
konfiguracji. Bo pytanie, czy to rzeczywiście procesor jest wąskim
gardłem.

W pracy mamy też 3770K i na nim już fajnie pracuje (reakcje są
natychmiastowe).
W domu nie mam potwora - 16 GiB ram puszczone na 1866 MHz i raid0
(uruchamia autocad w takim samym czasie jak dysk SSD).

Akurad ACAD jest specyficznym przypadkiem - najlepiej pracuje na prockach intela, ale dwurdzeniowych - im wyższy zegar, tym lepiej, choć oczywiście i od tego są wyjątki - AMD Phenom II X4 965 Black Edition, działa z ACADem znacznie lepiej niż i3-2120 - w tym akurat wypadku cache procesora ma gigantyczne znaczenie.

--
Smart PowerBank
www.idea4tec.pl