"AlexY" <alexy@irc.pl> wrote in message
news:43Wrt.38750$Gm5.19028@fx11.am4...
Użytkownik Pszemol napisał:
[..]
Wygląda więc na to, że tydzień stania na podłodze i "nasiąkania"
pomogło jej i zaczęła drukować poprawnie. Jak to zinterpretujecie? :-)
Podobna sytuacja co z lodówkami w transporcie.
No ale chyba nie jestem pierwszym klientem Epsona któremu
zaszkodziło obracanie pudełkiem z drukarką w transporcie?
Powinien chyba być na taką sytuację opracowany scenariusz,
pytanie typu: czy po otrzymaniu od kuriera potrzymał pan
drukarkę na biurku w normalnej pozycji conajmniej 24 godziny?
Tak/Nie :-)
Poza tym - teoretycznie powinni przysyłać drukarkę z głowicami
pustymi, tak mi tłumaczył gostek z supportu aby wyjaśnić czemu
tak znika zawartość tuszów przy pierwszej próbie "czyszczenia"...
Więc jeśli głowice puste to nie ma co ściekać :-)
Ale niestety jest ciąg dalszy historii... tej brazylijskiej sagi już :-)
Drukuję dziś kartkę - tekst czarny jakiś taki podejrzanie blady,
niby nie ma białych plam czy braków linii ale taki niezbyt czarny
jest... No to do menu drukarki, drukuję "nozzle test pattern"...
I? No i kurvitza mnie trzaśnie - znowu jest do kitu!!! Zamiast
6 kolumn testowych ukośnych linii mam pierwszą, drugiej
brak i cztery kolorowe plus czarny foto. Znowu jest problem
z czarnym tekstowym!!!! No przecież zaraz ją z okna wyrzucę!!!
|