Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 6 Jun 2013 23:05:07 +0200
Dnia Thu, 6 Jun 2013 19:13:37 +0200, qwerty napisał(a):

> Mało. Na służbowym q6600 podkręcony do 3,5 GHz pliki autocada potrafi
> zapisywać
> do ok 5 min (wtedy idę herbatę sobie robić i jak wracam to jeszcze zapisuje).
> domu jest znacznie lepiej, ale i tak łapie czkwawki. Jak się pracuje w
> porywach
> do 20 plikach dwg na raz to można zapomnieć o komforcie pracy. :(

W porównaniu do Core i5 to jakoś specjalnie różowo ten FX nie wypada. Ciekaw
w sumie jestem, jak by wypadło porównanie na Twoich plikach takich dwóch
konfiguracji. Bo pytanie, czy to rzeczywiście procesor jest wąskim gardłem.

[ Wan't to look like a winner? Hang around a loser.             (Garfiled) ]