Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak podpiąć fdd 5,25"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak podpiąć fdd 5,25"
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Thu, 06 Jun 2013 20:24:07 +0200
W dniu 2013-06-05 23:05, Jawi pisze:
no i na koniec zagadka: jak podpiąć do nowej płyty (gigabyte ga-965p-s3)
dwie stacje dyskietek 3,5 i 5,25? szukam jakiegoś kontrolera na PCI, ale
nic nie mogę namierzyć... może Ktoś ma pomysł?

Tak z ciekawości - po co flop, a szczególnie ten 5.25?

Może potrzebuje?
Ja mam kompa z 5-cioma portami RS232 i dwoma RS422/485.
I Flopa też mam, bo robot inaczej nie potrafi zaczytać programu.

Co do tematu:
a) - kupić jakiś mały desktop typu dell po leasingowy za 2 stówki i wsadzić tam fdd i używać.
b) - jak to jednorazowa akcja to jak napisał Pszemol - przegrać i zapomnieć.
c) - jak duża potrzeba w jeden komp to wpakować, wymienić płytę na taką co ma złącze FDD i zagada z dwoma floppami.
d) - Jak nie wchodzi w grę to kontroler ISA-FDD oraz adapter USB2ISA:
http://arstech.com/install/ecom-prodshow/usb2isar.html

--
Irokez