Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 6 Jun 2013 01:45:06 +0200
Dnia Wed, 5 Jun 2013 18:17:33 +0200, qwerty napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Ryk"  napisał w wiadomości grup
>
> Osiągnąć wysoki FSB i puścić duże napięcie na CPU.

Przy jednostkach Core iX z zablokowanym mnożnikiem i bez funkcji Turbo to
base clock sobie podniesiesz ze 100 do 103-105 MHz. I na tym się kończy
rumakowanie
(http://pclab.pl/tip/Overclocking.Guide.jak.podkr%C4%99ci%C4%87.procesor.LGA1155.Poradnik.krok.po.kroku,51991/8).
Celowo w pytaniu wymieniłem takie, a nie inne CPU.

> Zobacz inną moją wypowiedź.
> Moja płyta ma zasilanie 4+1. Stabilne napięcie to 1,45V. Po zamontowaniu
> radiatorów na sekcję zasilania (nie mosfety) dostałem stabilne 1,55V (przy
> którym płyta nie wyłącza się). Dało to dodatkowe 200 MHz na CPU. Mogłem
> dopłacić
> do GA-970A-UD3 i mieć znacznie lepsze O/C. Niestety muszę się zadowolić 4530
> MHz
> na FX-8320. :(

Mało Ci? Z bazowego 3,5 GHz to i tak ładnie. :)

[ Gdyby wybory mogły cokolwiek zmieniać, już dawno by ich zakazano.        ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]