Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak podpiąć fdd 5,25"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak podpiąć fdd 5,25"
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Wed, 5 Jun 2013 17:15:16 -0500
"identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote in message news:koo552$fsb$1@node1.news.atman.pl...
(żeby to było tydzień wcześniej, to miałbym, bo wyrzucałem na śmietnik
razem z 4 napędami 5.25") :))

szkoda, szkoda,

mam flopa mam kabel, w BIOSie jest tylko zapis Drive A, nie ma ustawień dla Drive B, oczywiście A może być każdego typu, da się ustawić wszystko... ciekawe, czy Win XP wykryje drugiego flopa? a może Windows 7 lub 8?

Myślę że powinieneś podpiąć tego 5.25" jako pojedynczy napęd,
szybko skopiować zawartość wszystkich dyskietek (a przynajmniej
tych, które jeszcze uda Ci się po tych wszystkich latach odczytać)
na dysk twardy i napęd 5.25" wyrzucić na śmietnik...

Potem zrób to samo z dyskietkami 3.5" :-)

Będziesz mieć problem rozwiązany.