Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...)
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Wed, 5 Jun 2013 23:09:12 +0200

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:kolnln$gmp$1@dont-email.me...
"Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl> wrote in message news:51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:koln02$d2b$1@dont-email.me...
a może sprawdź papier  wsadz z inej paczki

:-)

Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))

Ty się zając śmiej...
Przyszła dziś nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do środka ;-)

Spoko, ja nie z ciebie... tak mi się przy tej caej dyskusji przypomniał "syndrom audiofila", gdzie kable muszą być złocone (osobiście u znajomego widziałem kabel sieciowy 230V w ekranie, ale spoko, wyjaśnię mu za jakiś czas znaczenie słowa "audiofilia"), leżeć poziomo na profilowanych kamiennych podstawkach, a jitter cyfrowy 1% powoduje zniekształcenia "większe, niż skrośne (klasa C) i przester razem"... To tak tytułem nawiązania do audiofilii puściłem żarcik, polegający na sparafrazowaniu audiofilii do układu drukarka-papier, że audiofil by chyba się powiesił, gdyby przy drukowaniu kartkę wożyć o 0.1 mm za bardzo w lewo, odwrócić ją przy wyjęciu z ryzy i włożyć ją do góry nogami (i pewnie tusz by się rozmazywał, pleśniał, warzył się, blaknął), a już jakby wożyć ją tyłem, to trzeba by sterownik ustawiać, żeby nie sfiksował i nie zaczął drukować w odbiciu lustrzanym, czy w negatywie :P Bo oczywiście jasne jest, że jeśli papier nie jest specjalnego przeznaczenia (np. fotograficzny), gdzie jest istotne, czy włoży się go tyłem, czy przodem, to nie ma znaczenia, jak wyjmie się go z ryzy za 15-20 złotych... A u ciebie to chyba powinno być coś 3-5 $ chyba za ryzę...?
Powodzenia i weź to na spokojnie.

PS. Nie wiem skąd, ale wiedziałem, ze z tą drukarką wcale nie będzie tak cacy... Mimo zapewnień dostawcy... Nawet jak czytaem, że dostałeś liścik i wydruki, to mi coś mówiło, że to furda, że będą jaja... I miałem rację...