Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Wed, 5 Jun 2013 18:17:33 +0200
Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:czl4gt1cf8jh$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Przy serii Core iX zablokowany mnożnik i co Ci pomoże płyta na Z68 z wieloma
opcjami do O/C w BIOS?

Osiągnąć wysoki FSB i puścić duże napięcie na CPU.
Zobacz inną moją wypowiedź.
Moja płyta ma zasilanie 4+1. Stabilne napięcie to 1,45V. Po zamontowaniu radiatorów na sekcję zasilania (nie mosfety) dostałem stabilne 1,55V (przy którym płyta nie wyłącza się). Dało to dodatkowe 200 MHz na CPU. Mogłem dopłacić do GA-970A-UD3 i mieć znacznie lepsze O/C. Niestety muszę się zadowolić 4530 MHz na FX-8320. :(