Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Tue, 4 Jun 2013 20:13:39 -0500
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:kom1fm$qb5$1@dont-email.me...
I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu? Czy może ten durny
komunikat świadczy o tym, że skończył się w nich tusz bo było mało...
Tak, tak, wiem że English co innego znaczy, ale boję się że jakiemuś
Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania :-))))

Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK :-))

No kurde - oni naprawdę chcą abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
Rzeczywiście wygląda na to, że w czasie czyszczenia głowic skończył
się tusz i procedura czyszczenia się nie dokończyła, drukarka jest
bezużyteczna: zacięła się i nie popuści, muszę wymienić tusze... :-(

Wymyśliłem, że zamiast otwierać nowy zestaw tuszów który
dostałem "w prezencie", ten owinięty taśmą klejącą, i ryzykować
że drukarka znowu dostanie pierdo&&&ca i przestanie drukować
na czarno wymyśliłem, że przełożę tylko tusze kolorowe i czarny
foto z ostatnio testowanej drukarki co nie drukowała na czarno.

Zrobiłem jak zaplanowałem - jest dobrze - ink nozzle pattern się
mi wydrukował poprawnie, zrobiłem ustawienie głowic też dobrze,
tym razem widziałem czarne numerki jakie miałem jej wpisać
w menu i jest OK... Niestety drukarka pokazuje poziom tuszu bliski
zeru na wszystkich kartridżach, więc niedługo znowu będzie to samo...

No ale na razie jest OK.
Ustawię jeszcze parametry wifi i spróbuję wydrukować coś przez
sieć z komputera, aby uspokoić wszystkich którzy proponowali
taką opcję wcześniej i aby już jej więcej nie proponowali ;-)))
1-sza strona testowa z komputera wydrukowała się po jakichś 5
minutach stukania i pukania i niewiadomo-czego-jeszcze... :-(
Druga wyszła szybko... No nic, jest dobrze, lepiej napewno nie będzie.

Pakuję więc trzy pozostałe drukarki w pudła i jutro wysyłam je
FedExem do Epsona aby dostać zwrot kaucji założonej na mojej
karcie kredytowej... :-)

Ale generalnie nie jestem zadowolony i mam jakiś niesmak po
tym doświadczeniu - tego tuszu jest tam tyle co kot napłakał
i dwa czyszczenia głowicy zostawiają kartridże po prostu puste.
Porażka... :-(

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>