Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Tue, 4 Jun 2013 19:45:47 -0500
"Jawi" <tajny@poufny.pl> wrote in message news:51ae63b7$0$1252$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2013-06-04 23:58, Pszemol pisze:
"Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl> wrote in message
news:51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:koln02$d2b$1@dont-email.me...
a może sprawdź papier  wsadz z inej paczki

:-)

Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))

Ty się zając śmiej...
Przyszła dziś nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do środka ;-)

I tak już wisisz na tapecie u nich: tych klientów nie obsługujemy ;)

Chcąc sobie oszczędzić nerwów popołudniem poszedłem najpierw na
rowerek a drukarkę otworzyłem dopiero po powrocie, teraz o 19-tej.
Na początku miłe zaskoczenie - w pudle drukarka taka sama, tusze
takie same jak kiedyś (owinięte taśmą) ale jest list do drogiego klienta,
ręcznie podpisany imieniem i nazwiskiem zapewniający że tym razem
jest drukarka osobiście przetestowana i tusze są już włożone, gotowe
do pracy a osobny, zawinięty taśmą komplet mogę potraktować jako
prezent od firmy... Do listu dopięte wydruki testowe, nawet fotka 10x15.
No kurde, myślę sobie - wreszcie ktoś się przyłożył!

Otwieram, zdejmuję wszystkie taśmy, nalepki, wkładam papier, zerkam
pod klapę skanera - rzeczywiście są jakieś tusze: ok, jedziemy z koksem.
Włączam drukarkę, coś pomyślała, menu na ekranie - gotowa do pracy.
Więc zaczynamy od tego aby pokazała nam poziom tuszu w zbiornikach:
czarny tekstowy pełny, kolorowe i czarny foto: prawie zero.. No trudno.
Punkt drugi programu: podstawowy wydruk testowy "nozzle pattern".
I kicha :-) Dwie kolumny z lewej, wydrukowane tuszem czarny tekstowy
ledwie parę kresek na dole... Cztery kolumny kolory+czarny foto: zero.
Brak jakichkolwiek kresek. Tu zatem zakląłem (po polsku, a jakże...) bo
wygląda na to, że czarny tekstowy "naprawili" a teraz kolory nie drukują.
No dobra...
Wybieram "czyszczenie głowic" :( No nie ma wyjścia! Po procesie tegoż
czyszczenia mam już dużą poprawę: kolumna czarna tekstowa z lewej
prawie dobra, znaczy się co druga kreska do połowy :-( druga kolumna
czarna-tekstowa całkiem dobra, kolory dobre... No ok, jest duża poprawia,
zrobię znowu czyszczenie i będzie już całkiem dobrze: a tu kupa...

W czasie drugiego czyszczenia drukarka dała komunikat że:
"Cannot recognize following ink cartridge(s) Try installing them again"
i tu wymieniają cztery tusze: PBK (zgduję że photo-black) M, Y, C.

I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu? Czy może ten durny
komunikat świadczy o tym, że skończył się w nich tusz bo było mało...
Tak, tak, wiem że English co innego znaczy, ale boję się że jakiemuś
Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania :-))))

Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK :-))

No kurde - oni naprawdę chcą abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
Rzeczywiście wygląda na to, że w czasie czyszczenia głowic skończył
się tusz i procedura czyszczenia się nie dokończyła, drukarka jest
bezużyteczna: zacięła się i nie popuści, muszę wymienić tusze... :-(