Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] problem z karta sieciowa.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] problem z karta sieciowa.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 5 Jun 2013 01:15:04 +0200
Dnia Wed, 5 Jun 2013 00:34:58 +0200, jg napisał(a):

> tylko drugi ip z maska. o, cos jak tu:
> http://banita.pl/konf/siecwinxp7.jpg

O widzisz - to jeszcze inaczej, niż przypuszczałem. Myślałem, że masz
wprowadzone ustawienia we właściwościach protokołu TCP/IP, a potem dodatkowe
na zakładce alternatywnej konfiguracji. Choć w sumie, to zastanawiam się, na
ile to daje różne efekty końcowe. :D

> ok, na razie dzieki.

Nie ma sprawy. :D

[ House: You have three choices in this life.Be good, get good, or give up.]
[ You've gone for column "D". Why? Simple answer is, if you don't try, you ]
[ can't fail. Are you really that simple?        ("House M.D. 4x09 Games") ]