Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 5 Jun 2013 00:45:04 +0200
Dnia Sun, 02 Jun 2013 12:28:07 +0200, Michal napisał(a):

> Trzymając się stylistyki, to raczej mogłeś napisać by user nie dał się
> pie*ć producentom bez mydła kupując wersję 450 MHz z takiej samej
> jakości rdzeniem, bo sprzedawanie takich samych jakościowo rdzeni z
> innym napisem i odpowiednim price tag, nie było niczym innym.
> Inna sprawa że to zamierzchłe czasy - teraz producenci się wycwanili,
> niźle testują układy uzyskane z wafla i odpowiednio je oznaczają
> częstotliwością w zależności od jakości, mozna zapomnieć o
> bezproblemowym OC 50% (a nie ciekły azot itp), każą sobie płacić za
> [...]

Wiesz - teraz OC o 50% to już wchodzenie konstrukcji na naprawdę krytyczne
parametry pracy. Porównaj proces technologiczny i ilość tranzystorów w tym
Celeronie, a w dzisiejszym Core i5.

Sprzedaż odpadów produkcyjnych - masz na myśli np. Phenomy X3? Moim zdaniem
nie jest to taka wielka tragedia - jeżeli reszta układu jest sprawna, a
wyłączyć trzeba jeden rdzeń, to dlaczego wyrzucać całość? To tak, jak by Cię
ząb bolał, idziesz do dentysty, a ten Ci na dzień dobry rwie wszystkie zęby.
:D

Producenci się w końcu wzięli za domowych magików, którzy tym sposobem kasę
przyoszczędzali. Jak sobie przypomnę różnicę w cenie między moim E8400, a
E8500 (wyższych modeli już nie ma), to mną trzepie ile sobie Intel liczył za
330 MHz. Stwierdziłem, że choćbym miał skisnąć, to nie ma siły - gonię tego
proca ile się da i niech się cmokną. :DD

[ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć          ]
[ kołdrę na swoją stronę.                      (znalezione gdzieś w necie) ]