Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 5 Jun 2013 00:45:04 +0200
Dnia Tue, 04 Jun 2013 09:24:05 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

> Absolutna zgoda - dla kogoś kto potrzebuje.

Problem w tym, że tych rzeczywiście czerpiących z wielowątkowości programów,
to tak ilościowo sporo nie ma. :(

> No właśnie - w życiu nie używałem żadnego z tych programów, podobnie (o
> ile wiem) jak moi znajomi - to już działalność profesjonalna i pod nią
> sprzęt trzeba dobierać - do domu wystarczą wymienione wynalazki :)

Domowe, mniejsze, często darmowe odpowiedniki też specjalnie z
wielowątkowości nie korzystają. I masz te 4/6/8 wątków (pomijam ile
fizycznych, a ile logicznych), a i tak jeden program z drugim się krztuszą.
No chyba, że gry - bo co nowsze tytuły już potrafią dać w kość czterem
rdzeniom. :)

[ Wan't to look like a winner? Hang around a loser.             (Garfiled) ]