Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] czy VIA zrobiła kiedykolwiek coś udanego?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] czy VIA zrobiła kiedykolwiek coś udanego?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 5 Jun 2013 00:05:04 +0200
Dnia Tue, 04 Jun 2013 20:59:44 +0200, Jawi napisał(a):

> Było dużo płyt na ich "chipsetach".

Tell me about it. :D Nawet gdzieś mi się jeszcze dwa sprawne komplety
telepią, z czego jeden jeszcze właśnie na KT133 lub KT133A jest. :D

> Używałem co najmniej kilku i nie mogę złego powiedzieć.
> Tylko ja byłem zwolennikiem AMD.

Wtedy, kiedy używałem płyt z chipsetami VIA, to akurat też pod Socket A.
Choć w zasadzie do momentu, jak się pojawił nForce 2.

> Bo na płytach pod Intela było dużo głosów krytycznych co do niektórych
> modeli, w zakresie współpracy chipsetów VIA z pamięciami i CPU. Kulała
> wydajność. W każdym razie dużo się działo wtedy na forach ;)

> VIA miała i chyba ma jeszcze? Płyty z wbudowanym prockiem w formacie
> ITX, kiedy na rynku takich wynalazków wtedy nie było. --

VIA Nano, VIA C3 - tak mi się kojarzy. :)

[ Doskonałość jest osiągnięta, nie wtedy, gdy nie ma nic do dodania, ale   ]
[ wtedy, gdy nie ma nic do ujęcia.              (Antoine de Saint-Exupery) ]