Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] problem z karta sieciowa.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] problem z karta sieciowa.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 5 Jun 2013 00:05:04 +0200
Dnia Tue, 4 Jun 2013 15:29:43 +0200, jg napisał(a):

> nie mam dhcp. mialem na stale wbite dwa adresy. wizualnie w okienkach byly
> widoczne. po pustym wyniku ipconfig i braku lacznosci mozna bylo wnosic, ze
> cos jest nie tak.

Czyli innymi słowy - na sztywno ustawiona konfiguracja podstawowa z danym
IP, maską, adresem bramy i serwerami DNS + konfiguracja alternatywna z
osobnym zestawem danych?

> ten drugi ip byl wbity od niedawna, ale naprawde ciezko mi laczyc jego
> obecnosc z awaria (bo na pewno bylo bez konfliktu adresow). no i siec raz
> byla raz nie. zreszta teraz znow mam dwa te same ip, tak jak mialem i
> dziala. sam nie wiem. moze czas pokaze.

Nie bawiłem się w ten sposób - tzn. we wpisywanie danych do dwóch różnych
konfiguracji sieci na karcie. Wolałem mieć skróty na pulpicie uruchamiające
pliki BAT z odpowiednimi poleceniami zmieniającymi konfigurację. Gdzieś je
nawet mam zachomikowane, to jak by się miało okazać, że znowu jakieś
problemy Ci się pojawiają, to może ich użycie będzie pomocne. Daj znać, to
podeślę składnię. :)

[ Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego                  ]
[                                                            (pl.pregierz) ]