Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] czy VIA zrobiła kiedykolwiek coś udanego?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] czy VIA zrobiła kiedykolwiek coś udanego?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 4 Jun 2013 17:25:04 +0200
Dnia Tue, 4 Jun 2013 12:52:00 +0000 (UTC), Miroslaw Kwasniak napisał(a):

> http://www.anandtech.com/show/786
> several problems have recently been discovered with many of VIA's chipset,
> with the KT133A being one of the most affected. One of the biggest issues is
> with data corruption when combining a hard drive hooked up to the 686B South
> Bridge with a Creative Labs Sound Blaster Live! sound card. At the same
> time, problems with connecting certain USB devices also seems to create some
> problems.
>
> ;)

To najwyraźniej miałem mega szczęście, gdyż dysków miałem podłączonych wtedy
AFAIR 4 plus dwie nagrywarki, Live'a jak najbardziej również użytkowałem, a
i trochę peryferiów na USB się przewinęło. :D

[ Pijak jest prawdziwym filozofem, ponieważ myśli, że to świat kręci się   ]
[ wokół niego.                                                  (Faldheim) ]