Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] problem z karta sieciowa.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] problem z karta sieciowa.
From: jg <fake@fake.pl>
Date: Tue, 4 Jun 2013 15:29:43 +0200
Dnia Tue, 4 Jun 2013 09:52:19 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> Czekaj moment - jaki drugi IP we właściwościach sieci? Masz opcję pobierania
> adresu z DHCP plus dodatkowo wklepaną konfigurację alternatywną?

nie mam dhcp. mialem na stale wbite dwa adresy. wizualnie w okienkach byly
widoczne. po pustym wyniku ipconfig i braku lacznosci mozna bylo wnosic, ze
cos jest nie tak.

ten drugi ip byl wbity od niedawna, ale naprawde ciezko mi laczyc jego
obecnosc z awaria (bo na pewno bylo bez konfliktu adresow). no i siec raz
byla raz nie. zreszta teraz znow mam dwa te same ip, tak jak mialem i
dziala. sam nie wiem. moze czas pokaze.

--
jg