Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] problem z karta sieciowa.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] problem z karta sieciowa.
From: jg <jg@fake.pl>
Date: Tue, 4 Jun 2013 09:18:17 +0200
Dnia Mon, 3 Jun 2013 21:12:18 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> JoteR - przecież nie pisał o który poniedziałek chodzi… :)

wczoraj odpalilem knoppixa i siec dala sie skonfigurowac i poszlo... i na
tyle mi starczylo wczoraj czasu, musialem sie oddalic na caly dzien od
delikwenta...

a dzis odpalilem xp w awaryjnym z obsluga sieci. nie bylo sieci. we
wlasciwosciach usunalem drugi ip (z innej puli, zupelnie losowy moznaby
napisac, bo zadnego urzadzenia w sieci nie ma z tej puli) i dalo sie
zaakceptowac. i po resecie siec jest. i po nastepnych resetach takze. nawet
przypisalem z powrotem ten drugi ip tak jak bylo, i tez siec jest.

dziwna sprawa. z niepokojem patrze w przyszlosc...

--
jg