Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta sieciowa za stara dla Windows 7?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta sieciowa za stara dla Windows 7?
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Mon, 3 Jun 2013 19:14:57 +0200
"Jawi" napisał:

Skoro mialeś kabel od internetu odpięty to system Windows nie widział
i nie zainstalował Ci karty.

Co ma wpięty kabel do rozpoznania i zainstalowania driverów w systemie?

Niektóre karty tak mają, że bez podłączenia kabla Ethernet (czy, jak kto woli, tego "od internetu"), karta znika z listy urządzeń. Nie wiem, czy się wyłącza, czy usypia, czy może "poszła do lasu", ale nie istnieje dla windzianego MU. Sam tak mam w swoim notebooku. Oczywiście wątpliwe, że tak jest w tym przypadku, dość zaawansowany wiek owej karty raczej wyklucza ten "fiuczer", a i objawy też na to nie wskazują (wszak karta jest widoczna), ale Kaja tym razem się nie wygłupiła.

JoteR