Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...
From: "Desoft" <NICK@interia.pl>
Date: Sun, 2 Jun 2013 19:55:03 +0200

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w wiadomości news:51ab8301$0$1212$65785112@news.neostrada.pl...
On 2013-06-02 19:01, TOMASZEK wrote:
W dniu 2013-06-01 13:08, Desoft pisze:
Konfiguracji biosu? w 386? co tam chciałbyś konfigurować? oczywiście
rozszerzone tryby LPT nie wchodzą w grę.
Bios miał coś inaczej - bo to było z 20 lat temu. Mam to pamiętać?

Ty chyba nie wiesz o czym piszesz. Właśnie wtedy bios miał od groma
spraw do skonfigurowania. To nie to co teraz, że przy odrobinie
szczęścia można wcale do biosu nie wchodzić...
Nie chodzi mi o to, że masz to pamiętać, chodziło mi o to, że sprzedawca
sobie z tym nie poradził, a powinien.

Z drukarką? przecież była sprawna.

Może w Protechu kupował kompa, to by moim zdaniem tłumaczyło niemotę sprzedawcy ;-)

To tłumaczy dlaczego serwisy zadają takie durne pytania (drukarka włączona? itd) Bo ciężko na odległość wytłumaczyć problem i użytkownik udaje mądrzejszego od serwisanta.

--
Desoft