Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Markowy zasilacz wysadził mi korki w mieszkaniu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Markowy zasilacz wysadził mi korki w mieszkaniu
From: "R.e.m.e.K" <go@dev.null>
Date: Sun, 2 Jun 2013 12:33:06 +0200
Dnia Sun, 02 Jun 2013 07:18:52 +0200, Marcin N napisał(a):

> Po pierwsze: jak mam czyścić zasilacz w środku, skoro czyszczenie wiąże
> się z utratą gwarancji?

A czy Twoj zasilacz ma hermetyczna obudowe?

> Po drugie: zasilacz nie padł od kurzu, tylko od uszkodzonych
> kondensatorów. Co najmniej dwa z tych największych napuchły.

Co poniekad bylo konsekwencja zasyfienia i braku odprowadzania ciepla.

> Po trzecie: skoro ten TAGAN jest taki świetny i markowy - to czemu się
> zepsuł?

Hm. Wez np. Maybacha, zapierdol mu chlodnice styropianem i pojedz na
autostrade. A potem zadaj podobne pytanie o jego silnik.

> Po czwarte: nie było żadnej niestabilnej pracy nawet po 12 godzin na dobę.

No wlasnie, czemu? Moze dlatego ze TO DOBRY ZASILACZ BYL?

--
pozdro
R.e.m.e.K