Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 2 Jun 2013 04:22:23 +0200
Dnia Sat, 1 Jun 2013 19:45:05 -0500, Pszemol napisał(a):

> "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote in message
> wa4uu3tao86n.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:wa4uu3tao86n.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
>
> Tusze przysłane z drukarkami zastępczymi były bez opakowań
> detalicznych (bez kartonowych pudełek) oraz bez jakichkolwiek
> instrukcji... Miały te żółto-zielone kapsle i zafoliowane były
> w nowych, szczelnych foliowych workach, owinięte jako zestaw
> po chamsku taśmą klejącą aby trzymały się w jednej "kupie" i tak
> wrzucone były razem z drukarką do szarego kartonowego pudła.

Fotka i odwołanie do tego, co było w instrukcji do drukarki. Tak na wszelki
wypadek.

> Każdy kolor ma swój rowek oznaczony nalepką w tym samym kolorze.
> Pomyłka czarnego foto z czarnym tekstowym jest wykluczona bo
> czarny foto ma wielkość kartridżów kolorowych a czarny tekstowy
> jest od nich dwa razy większy.

Ja nie mówię, że zrobiłeś coś źle. Ja tylko mówię - sprawdź po raz
pierdyliardpierwszy, a najlepiej zrób tofkę. :D

> :-) To można zrobić... o ile się dowiem jak to zrobić XP-600.

Manual w garść i… :D

Seriously - pomóż serwisowi odzierając go z każdej kretyńskiej nawet opcji.

> Chodzi Ci o oznaczenie modelu? To są tusze 273...

Nie. Chodzi mi o to, że drukarka zgłasza się jako:
- model XP-600 v.1

W liście materiałów eksploatacyjnych widzisz:
- czarny tusz - oznaczenie modelu P/N XXXXX

Jeżeli mzas stare zbiorniki, na których drukarka działał poprawnie i nowe,
to porównaj czy na nalepce starych i nowych P/n (czy inne iznaczenie) jest
identyczne. Daleki strzał, ale sprawdź.

> data była na opakowaniu zewnętrznym, kartonowym pudełku, tego
> co kupiłem w sklepie detalicznym. Te które przysłał Epson z drukarkami
> nie miały pudełek i nie mają wydrukowanej żadnej wyraźnej daty...

Epson w manualu wspomina w porusza w dziale troubleshooting, że mogą to być
stare tusze. Jeżeli do zastępczych drukarek stare zbiorniki dostarczają… No
ja bym się wściekł.

> Pierwszą podesłaną podłączyłem do swojej domowej sieci WiFi, wpisałem
> pieczołowicie hasło wybierając go na ekranie drukarki klawiszami strzałek,
> więc weszła do mojej sieci LAN - drugą przysłaną już nie podłączałem,
> bo mi się nie chciało...

Autotest w każdym przypadku wyszedł chusteczkowo?

> Obiecali tym razem przetestować drukarkę przed wysłaniem...
> Dam im jeszcze jedną szansę - jeśli to nie pomoże to wtedy będę robił burzę.

Ja wychodzę z założenia:
- podaj helpdeskowi wszystkie informacje (nawet te, o które helpdesk nie
prosi)
- czekaj na reakcję

Jak reakcja jest typu „proszę wyłączyć i włączyć komputer” w przypadku
urządzenia, które wcale podłączane do komputera być nie musiało - oj
helpdesk się robi spocony.
Z tuszami sprawdź wszystko by the book - czyli wg instrukcji. Jeżeli tego
jesteś pewien (i masz na to dokumentację foto) - rób dym. :D

[ Pijak jest prawdziwym filozofem, ponieważ myśli, że to świat kręci się   ]
[ wokół niego.                                                  (Faldheim) ]