Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 2 Jun 2013 04:22:23 +0200
Dnia Sat, 1 Jun 2013 19:47:23 -0500, Pszemol napisał(a):

> Dwa komplety które przysłał z drukarkami Epson nie miały żadnych
> nalepek. Komplet jaki rozpakowałem w grudniu też takich nalepek
> nie miał. Zakładam że jeśli była to została zdjęta przed wysłaniem
> do mnie, więc piszę Ci że tej naklejki też już nie mam.

Interesować Cię powinno to, co otrzymałeś i czy Twoja instalacja tego, co
otrzymałeś, jest zgodna z instrukcją obsługi.

[ House: Medical clemency.Interesting. Wilson: Why would you use that word?]
[ House: Because I'm interested. When I'm interested, I describe the things]
[ that make me interested as interesting.        ("House M.D. 4x09 Games") ]