Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Telewizor z Androidem z ekranem o przekątnej 40 cali

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Telewizor z Androidem z ekranem o przekątnej 40 cali
From: "$heikh el $hah" <xxx.xxx@xxx.xx>
Date: Sun, 02 Jun 2013 00:07:16 +0200
Biorąc pod uwagę zawodność i użyteczność -- netbook raczej odpada.

Tablet z Androidem oferuje masę dobrego oprogramowania i jest niemal
niezawodny, podczas gdy z netbookiem są problemy, oprogramowanie na
Windows jest słabej jakości i użyteczności (pomijając Płatnika itp.

Oczywiście machnąłem literówkę. Netbooka sam bym nie kupił. Chodziło mi o małego notebooka. Takiego do 14". Darmowego oprogramowania jest masa.
Z audio & video używam np. foobara2000 i VLC media playera.

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$