Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 1 Jun 2013 22:02:19 +0200
Dnia Thu, 23 May 2013 15:05:42 +0200, Chris napisał(a):

> Tu jest małe ale ... Sony cały czas utrzymuje support gier na stare konsole
> i tu raczej nie ma się co martwić przez parę lat za to MS zazwyczaj olewa
> ludzi i kończy support z grami i wszystko zależy od wydawców czy chce i
> opłaca im się robić to bez wsparcia MS

Ale mówisz tu o nowych tytułach. Ja piszę o czym innym - fakt, że wyszły
nowe generacje konsol nie sprawił, że wszystkie do tej pory wydane tytuły
automagicznie zniknęły. Grania jest od cholery i trochę, ale fakt - nie ma
jak podskoczyć kolegom ze szkoły. :D

> X360 czy PS4 kosztują połowę tego co mają kosztować next geny ... zależy co
> kto potrzebuje ... ja mam ps3 i na 100% nie kupię od razu ps4  ale z czasem
> na pewno dodam do tego co mam ps4 do póki stary nie padnie na amen.

PS4 kosztuje połowę tego, co next gen? To co jest next genem Sony? ;DDDDDD
Tak, wiem, upierdliwy jestem. ;D

[ Pececiarze to beztalenciarze i przenigdy nie odczuwają w sobie potrzeby  ]
[ twórczego spędzenia wolnego czasu. Za to będą podniecać się najnowszymi  ]
[ pastami termoprzewodzącymi.           (Alvy Singer, pl.comp.os.advocacy) ]