Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 1 Jun 2013 22:02:19 +0200
Dnia Thu, 23 May 2013 19:23:22 +0200, Michal napisał(a):

>       Zostaną błyskawicznie zdeprecjonowane przez produkcje tworzone na
> nexgeny i wydajne pecety nieskrępowane portami z konsolowych zabytków z
> 2006 r,

No i? Czy to odziera z grywalności pierdyliard różnych tytułów?

> przynajmniej jeśli chodzi o młodych graczy dla których liczy się
> przede wszystkim grafika i inne wodotryski.

I tu mamy clue dowcipu…

> O ile na PS3 jeszcze coś tam będzie powstawać (na PS2 premiery były
> jeszcze w ubiegłym roku) to na X360 pewnie nie, a w stare tytuły mało kto
> będzie chciał grać jak przyzwyczai się do nowości.

To już bardzo mocno indywidualna kwestia. Ale fakt - ja jestem zgred z
30-kilkoma krzyżykami na karku jestem, a Crysisa przechodziłem ponad dwa
lata po premierze, żeby nie zbankrutować na sprzęt, a nacieszyć się tym, jak
jest zrobiony. :D

> Do tej pory stoi mi z dawnych czasów PS2 FAT 3009 z początków jego
> kariery, ale grać na tym bym raczej teraz nie chciał przyzwyczajony do
> jakości AV tytułów które pojawiają się na współczesne pecety (w które i
> tak nie ma czasu grać) czy nawet na konsole obecnej generacji z ich
> mankamentami technicznymi.

Znowu - kwestia indywidualna. Mnie się tam w miarę regularnie zdarza wracać
choćby do pierwszego Deus Ex czy Max Payne'a 2. Ale ja do nich wracam nie ze
względu na grafikę. :D

> No a na konsole raczej nie ma takich perełek jak nieśmiertelny Panzer
> General II oparty o hexy czy seria Supreme Ruller, gdzie grafika ma
> trzeciorzędne znaczenie - konsole po prostu nie mają odpowiedniego
> interfejsu do tego typu gier, bo nie wyobrażam sobie grania w powyższe
> padem.

I next geny IMVHO tego nie zmienią.

> Dla dziecka na prezent? Tak średnio biorąc pod uwagę że pewnie za pół
> roku będzie pewnie jęczał o nexgena, "bo koledzy mają i jest taki
> super".

Wiesz - ja z tych dziwnych ludzi, którzy na komunię dostał rower. Na którego
się pół rodziny zrzuciło. A zegarek to była Montana z 8 melodyjkami. :D Jak
sobie ktoś chce wychowywać pasożyta, któremu wszystko się należy, „bo
koledzy mają”… well… nie mój cyrk, nie moje małpy.

> Za to po premierze nexgenów sam się zastanawiam czy nie kupić PS3 z myślą
> przede wszystkim o DVD (stacjonarny bluray upscaluje DVD tak sobie) - ale
> to jak ceny spadną w stosunku do obecnych.

Ale to jest decyzja bazująca na argumentach innych, niż „bo koledzy mają”.

> A to zupełnie inna sprawa i nawet o tym samym wyżej wspomniałem.

To usenet - topic zaczyna żyć własnym życiem. :D

[ Prawdziwa głupota za każdym razem pokona sztuczną inteligencję.          ]
[                                                        (Terry Pratchett) ]