Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 1 Jun 2013 22:02:19 +0200
Dnia Fri, 31 May 2013 04:16:18 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

> Ale teraz dostawał nowe i zdaje się, że słowem nie wspomniał o próbach
> druku z komputera. Nie napisał też, czy zainstalował firmowe sterowniki,
> czy w międzyczasie nie zmienił systemu, więc ogólnie trochę szczegółów
> brakuje.

Po raz kolejny pączusiu malinowy zadam pytanie: jaki wpływ na poprawność
autotestu wywoływanego wprost z panelu kontrolnego drukarki, ma instalacja
sterowników w systemie komputera?
Tak tylko nieśmiało stwierdzę, że jeszcze się nie spotkałem z drukarką,
która do wydruku zaszytego we własnej elektronice autotestu, potrzebowałaby
komunikacji z komputerem i zainstalowanych tam driverów.

To raz. Dwa - w jakim systemie operacyjnym proponujesz sterowniki
instalować? Użytkowanej przez Pszemola wersji Windows? A dlaczego nie na
czystej instalacji? Albo na Linuksie?

> I nie twierdzę, że to pomoże, ale jak wszystkie możliwe, logiczne
> przyczyny odpadają, to warto spróbować mniej logicznych.

Tak. Wyłącz i włącz telefon, może to pomoże. Z Animką ostatnio za dużo czasu
spędziłeś?

> Pamiętam jak raz miałem problem z odpaleniem nowej płyty CD z jakimś
> softem. Wszystkie możliwe sposoby zawodziły. Zakurzona, na oko, nie
> była. Ale w końcu przetarłem koszulą i odpaliła...

Czyli Pszemol niech wyciągnie i z powrotem załaduje papier do drukarki.

[ Jeżeli chcesz być kochany, kochaj sam siebie.                   (Seneka) ]