Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 1 Jun 2013 22:02:19 +0200
Dnia Mon, 27 May 2013 08:56:47 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

> Dnia 2013-05-24 15:41,  *Przemysław Ryk* napisał, a mnie coś podkusiło,
> żeby odpisać:
>
> Zaledwie ~30% :)
> Kręcenie z 300 na 450 MHz - to był skok wydajności :)

Jak bym był wredny, to bym napisał, że ja sobie nie potrzebuję przedłużać…
Cholera - napisałem. Ups. ;DDD

Co do bojów różnych ze starych czasów - płyta na BX (nawet pojęcia nie mam,
co wtedy miałem), Pentium II 350 i przestawienie FSB na 133 MHz dało skok
taktowania CPU na 462 MHz. Fakt - radocha była niezła. :D

Z tych 30% więcej na moim E8400 też nie będę narzekał. Szczególnie, że
sprzęt piąty rok mi służy do pracy oraz rozrywki i jedyne, nad czym ubolewam
to fakt, że płyta nie obsłuży więcej, niż 8GB ram (o cenach i dostępności
modułów DDR2 4GB nie wspomnę).

[ „Co to jest Bóg?” „- No wiesz, kiedy czegoś bardzo chcesz i zamykasz oczy]
[ i marzysz o tym, to Bóg to jest ten gość, który cię wtedy ignoruje”      ]
[                         (Steve Buscemi jako James McCord w „The Island”) ]