Dnia Sat, 1 Jun 2013 13:22:34 -0500, Pszemol napisał(a):
> "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl> wrote in message
> news:koddgu$9o9$1@mx1.internetia.pl...
>> Dnia Sat, 1 Jun 2013 10:06:57 -0500, Pszemol napisał(a):
>>
>>> "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl> wrote in message
>>> news:ko9luo$9lm$1@mx1.internetia.pl...
>>>> Dnia Thu, 30 May 2013 17:35:48 -0500, Pszemol napisał(a):
>>>>> ...Poza tym, te tusze nie mają nalepek- mają taką żółto-zieloną
>>>>> plastikową
>>>>> klapkę, czy może nazwać to trzeba kapsel który się zdejmuje i odkrywa
>>>>> mokrą "poduszeczkę" przez którą przesiąka tusz z kartridga do głowicy.
>>>>> Podobne do tych tutaj prodróbek:
>>>>> http://www.inkpro2day.com/expression-premium-xp-600-t273xl-epson-compatible-ink-cartridges/
>>>>
>>>> Tą żółtą naklejkę też należy zerwać. Jest na niej to napisane.
>>>> Jak nie zrywałeś to przyczynę już mamy.
>>>
>>> tej naklejki też już nie mam, nie - to nie jest przyczyna ... :-)
>>
>> No to sprawdź czy przypadkiem nie został z niej klej.
>> Zatkany odpowietrzacz daje takie efekty.
>
> To według Ciebie tłumaczy takie same symptomy na trzech
> drukarkach i trzech zestawach tuszów? :-) Nie, nie ma kleju z nalepki...
Tłumaczy jedno "Poza tym, te tusze nie mają nalepek"
Plączesz się w zeznaniach.
--
+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
|