Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Sat, 1 Jun 2013 13:29:59 -0500
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1f9i1yueyvc6f.dkbmu437r1b7$.dlg@40tude.net...
No wlasnie - xero w b/w dziala ?

Efekt jest taki sam jak drukowanie z MS Worda: pojedyncze kropki,
czarne cienkie kreski wykropkowane, większość kartki biała...
Ewidentnie głowica ma czkawkę.

Właśnie odłożyłem słuchawkę po rozmowie z Advanced Support :-)
Pan mi zaproponował że wyśle mi czarny tusz... bo chyba mam zły.
Padłem trupem...
Zaproponowałem aby podał mi logiczne rozumowanie które
doprowadziło go do takiego pomysłu to mi powiedział że drukarka
nie drukuje, więc to musi być albo wadliwa drukarka albo tusz...
Wysłali mi już dwie drukarki, więc to nie drukarka, więc musi tusz.
Nie że genialne?

Logiczne, musisz przyznac.

Przy założeniu że dwie wysłane drukarki byłyby nowe - może.
Ale przysyłają za każdym razem drukarkę z odzysku, tzw. refurbished.
Czyli jest to sprzęt który jest nieznanego mi pochodzenia, odświeżony
i być może w tym procesie jest jakiś problem... Może kontrola jakości
nie jest taka dobra jak w przypadku drukarek nowych? Nie wiem...

Pana wcięło, puścił mi muzyczkę na 3 minuty po czym wrócił i mi
zaproponował że mi przyśle 3 drukarkę :-))) I zaproponował że
"tym razem" już ją sprawdzą przed wysłaniem, dokładnie tak samo
jak zapewniał mnie gostek w zeszłym tygodniu, po tym jak pierwsza
wysłana mi drukarka nie działała tak samo jak moja oryginalna...
No jaja.... To się chyba nadaje do "Sprawa dla Reportera"...

Ale czemu - chcialbym zeby serwisy w Polsce tak dzialaly ... choc jak
zasilacz w dell polegl, to wyslali nowy pytajac tylko o numer.

No ale co - podejrzewasz ze nikomu na swiecie czarny nie dziala ?

Ciągle podejrzewam że ja muszę coś robić źle tylko nie wiem co.
Nie chce mi się wierzyć że renomowana firma wysłała dwie drukarki
pod rząd z tym samym symptomem uszkodzenia i do tego takim
samym jak symptomy jakie miała oryginalna drukarka złoszona do
naprawy... Zakładam, być może niewłaściwie, że gdyby problem
polegał na niewłaściwej instalacji kartridga, niezdjęciu jakiejś nalepki
to chyba serwis byłby w stanie to wyczaić zadając mi jakieś pytania.
Konstrukcja drukarki wyklucza włożenie czegoś "odwrotnie", mam
nadzieję - więc jeśli zbiornik z tuszem jest wsadzony, zastrzask
zatrzaśnięty a on nie drukuje to chyba coś jest nie tak z drukarką...