Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Telewizor z Androidem z ekranem o przekątnej 40 cali

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Telewizor z Androidem z ekranem o przekątnej 40 cali
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sat, 1 Jun 2013 19:47:38 +0200

"astro" kodb01$k2o$1@portraits.wsisiz.edu.pl

WYDAJE mi sie, ze rozwoj hardware'u pod Androida jest jednak o wiele szybszy,
niz samych telewizorow.

Jeszcze inne rozwiazanie: zakup porzadnego tabletu (pod warunkiem, ze juz wczesniej planowalismy zakup tego typu urzadzenia i jest nam ono na prawde potrzebne) z gniazdem HDMI. Koniecznie tez zasilanego z gniazda DC, nie portu USB (w niektorych urzadzeniach podlaczenie klawiatury i myszy odcina dostep do zasilania zewnetrznego, przydatnego przy dlugiej pracy pod telewizorem). Do tego oczywiscie hub USB.

Dzięki, ale ja nie chcę włączać dwóch urządzeń -- lecz jedno.

Problemem nie jest zobaczenie czegoś (tutaj -- programu TV)
na dużym ekranie ale zobaczenie jak najłatwiejsze. Nie będę
podłączał tabletu do TV, aby zobaczyć na dużym ekranie
program TV -- już raczej kupię gazetę z programem TV, bo
tablet kosztuje 200 pln a gazeta 1 pln tygodniowo, czyli
za 200 pln mam gazetę na 4 lata, nie licząc odsetek od
tych 200 pln.

Co więcej -- wolę mieć dwa ekrany niż jeden, jednak gdybym
mógł zainstalować aplikację Androidową na TV, zaisntalowałbym.

Mogę uruchomić na TV przeglądarkę internatową? -- mogę,
i na tym chyba muszę poprzestać, lub oglądać program TV
na smartfonie, lub jakoś przystosować aplikację Androidową
na telewizor oparty o Linuksa, ale nie o Android.

-=-

Tak naprawdę interesuje mnie tylko tyle -- czy są duże
telewizory oparte o Android? Jak rozumiem -- nie ma
i nie będzie.

-=-

A może jest jakiś prosty sposób instalowania aplikacji
Androidowych na telewizorach Samsunga opartych o (jak
mniemam) Linuksa, ale nie o Android?

--
  .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'