Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] problem z karta sieciowa.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] problem z karta sieciowa.
From: Jawi <tajny@poufny.pl>
Date: Fri, 31 May 2013 20:17:32 +0200
moim zdaniem nie chodzi o to, chodzi o to, że w chipsecie sieciówki
pojawiają się jakieś dziwne stany, więc odłączenie zasilania może nie
pomagać zbyt szybko... chodzi o to, żeby wszystkie ładunki spłynęły,
czasem karta wstaje od razu po wyłączeniu, a czasem nie... myślę, że
lepszym rozwiązaniem było by odczekanie doby...

Ja myślę, że powinien wyłączyć kompa przełącznikiem na zasilaczu, wyjąc kabel od strony zasilacza, wyjąc wtyczkę z gniazdka sieciowego, potem wyłączyć bezpieczniki.
I się ku...a za hibernować.