Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Lekki, tani netbook

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Lekki, tani netbook
From: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>
Date: Wed, 29 May 2013 15:17:52 +0200
Dnia 29-05-2013 o 14:56:57 DooMiniK <mam@mai.la> napisał(a):

Witam.
Potrzebuję czegoś 'lekkiego' (wagowo) do plecaka. Od kilku lat używam
pierwszego Aspire One na Atomie (1GB RAM).
Dobija mnie już 8.9cala (10-12 cali jest idealne), oraz czasem maszyna
się ślimaczy (dwa rdzenie rozwiążą problem). Ultrabooki potrafią
kosztować majątek. Czy pojawiło się ostatnio na rynku coś w ludzkiej
cenie? min. 10cali, 2GB RAM (w górę...), dysk może być talerzowy (w
miarę możliwości 2.5cala, gdyby mi przyszło do głowy podmienić jednak
na mały SSD).

No pojawiło się trochę używanych Delli D420 i D430...
--
Brak sygnaturki.