Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Połączenie dwóch pecetów – Win7 i Win8

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Połączenie dwóch pecetów – Win7 i Win8
From: Maciej Milinkiewicz <nntp-news@edudesk.pl>
Date: Wed, 22 May 2013 23:13:08 +0200
Dnia 2013-05-22, o godz. 23:03:20
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał(a):

> Dnia Wed, 22 May 2013 22:46:54 +0200, Maciej Milinkiewicz napisał(a):
>
> (ciach…)

> Jeżeli przynajmniej jeden z tych komputerów ma gigabitową kartę
> sieciową, to w krosowane kable nie ma nawet potrzeby się bawić.

Prawda, choć:

Although Auto-MDIX was specified as an optional feature in the
1000BASE-T standard, in practice it is implemented widely on most
interfaces.

A ja starej daty jestem i łączyłem komputery jeszcze przez RS-232 i
przyzwyczajony że wszędzie trzeba krosować.

--
http://edudesk.pl - Komputery, sieci, naprawa, strony www, GIS. Toruń.