Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 13 May 2013 23:07:35 +0200
Dnia Mon, 29 Apr 2013 10:33:57 +0200, gajowy napisał(a):

> Miałem do tej pory chyba z 6 różnych laserów mono od HP do Lexmarka i klika
> miesięcy temu kupiłem na A... używkę Kyocera FS 1030D za 175 zł!
> Teraz mam wrażenie, że to mój pierwszy "prawdziwy" laser ;)
(ciach…)
> Szukaj u sprzedawcy wystawiających dużą ilość z dokładną specyfikacją
> przebiegu i stanu tonera - przy stanie tonera 90% drukarkę dostajesz gratis
> ;))

No dobrze. Za Twoją namową padło na rzeczoną Kyocerę. Wytargałem z pudła,
włożyłem toner, papier, podpiąłem do sieci, zainstalowałem drivery. Gra,
buczy, krawaty wiąże. Do druku zbiera się wcale żwawo, wydruki przyzwoitej
jakości, duplex działa jak trzeba. Jakichś bardziej skomplikowanych PDFów
jeszcze jej nie wrzucałem - ot kilka pism z niej wyszło na razie. :) Ale -
po kilku pierwszych dniach użytkowania - muszę powiedzieć, że jestem
zadowolony. :D

[ Moje aukcje na Allegro - http://tinyurl.com/al53a                        ]