Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki NAS do backupu, osiągi nieistotne

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki NAS do backupu, osiągi nieistotne
From: p0li <p0li@triger.net>
Date: Mon, 13 May 2013 10:54:40 +0200
T->Dnia 2013-05-13 08:44:57 niejaki Chris napisał:
> Może na zły model trafiłem ale na dzień dobry hałas tego linksysa mnie

faktycznie - bezgłośny to on nie jest - ale ten cichy gwizd fajnie mni
eusypiał :)

> dobił, kiepskie oprogramowanie bez porównania do Qnapa i Synology nie mówiąc

alez oczywiście - jak chcesz mieć komban - kupujesz kombajn i płacisz za
kombajn
chcesz mieć proste urządzenie - kupujesz proste urządzenie i płacisz 1/5
tego co za kombajn

> o osągach ale to jak prównać poloneza do ferrari choć ferrari jest głośne :)

do wypuszczania filmów fullhd po sieci w zupełności wystarczał - reszta to
przerost formy do domowych zastosowań
na prawdę nie robi mi różnicy czy film będzie sie kopiował 3 minuty czy 6

--
P0zdrawiam
p0li     p0li(at)poczta.onet.pl