Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Komputer długo się włącza po nocy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Komputer długo się włącza po nocy
From: piter.236@gmail.com
Date: Sat, 11 May 2013 06:08:36 -0700 (PDT)
Problem dotyczy komputera stacjonarnego z Core 2 Duo / 1 GB RAM.
Problem:
- wczoraj o 18 wyłaczam komputer
- od wczoraj od 18 do dzis do rana komputer stoi wylaczony
- dzis rano próbuję włączyć komputer, ciemno na ekranie (jakby brak sygnału), w
obudowie słychać że coś pracuje, ale na ekranie ciemno. Wyłączamy. Włączamy.
Zaskakuje
- jeżeli komputer wyłączę teraz i włączę za minutę, komputer włącza się
normalnie
Komputer leci przez UPS, przez UPS leci też monitor i router i z nimi wszystko
jest w porządku jeżeli chodzi o włączanie.
Nie dysponuję miernikiem. Sprawdziłem napięcia poprzez HWiNFO i nie tylko. 3,3
wygląda na za wysokie http://imgup.pl/di/0AZA/napiecia.png
Zamówiłem już nowy zasilacz, wybrałem OCZ 500W.
Proszę o opinię.