Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Vordon -- smartfon

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Vordon -- smartfon
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Wed, 8 May 2013 01:35:31 +0200

"Padre" kmc329$l7t$1@mx1.internetia.pl

Dla mnie to też dyskwalifikacja, ale pytanie o Vordon pozostaje
ważne, bo przeca inne Vordony mogą mieć odbiornik GPS.

No to obejrzyj jeszcze Goclever Fone 500, ma GPS-A i jak na początek
dobre recenzje, może za wyjątkiem tych recenzentów wg. których każdy
smartfon poniżej 1500zł to gówno a goclevera recenzują akonto,
z wyobraźni. W każdym wypadku M723G używany przez blisko miesiąc
a zapchany wszystkim gównem darmowym co się da ze sklepu play nie
zawiesił się jeszcze ani raz, ba, nawet nie miewa okresów zadumy
nad aplikacjami jak wiele tanich smartfonów. Niestety przy rozmowie
zdaje się z centymetr za szeroki żeby go  wygodnie/pewnie trzymać.

Rozmowy telefoniczne są dla mnie bardzo ważne -- 5 pln płacę na dwa
miesiące w mBanku i mam teraz nadmiar niemal 15 plnów oraz SMS, że
13 maja kończą się wychodzące, czyli kolejne 5 pln trzeba wrzucić
w śmietnik... Rozmawiam z kim się da, gdy jestem poza zasięgiem
bezpłatnego (z PLAY) na stacjonarki... Ale nijak nie umiem tego
wydzwonić...

Mniej RAMek, mniej CPU, więcej kamerki, mniej waży (ze 2 razy
mniej, co cieszy) i ma stosunkowo duży akumulator...

Jeśli nie ma dualSIMa -- to dla mnie bez sensu jako
smartfon, gdyż korzystam z Aero2.

-=-

Czy on ma UMTS na 900 MHz?

--