Re: Nowy komputer

Autor: chochlik_drukarski <chochlik_drukarski_at_wp.pl>
Data: Fri, 26 Apr 2013 10:00:58 +0200

Użytkownik "z" <zch28_at_usunwp.pl> napisał w wiadomości

> Rozumowanie jest jak najbardziej na miejscu :-)
> Teraz każdy sprzęt _MA_ się zepsuć po gwarancji. Tak jest projektowany i
> wyżyłowany technologicznie. Takie czasy :-)

No to ja chyba żyje w innych czasach. Nawet jak mi coś czasami padnie to
zwykle się
okazuje, że okres gwarancyjny minął 5 lat temu. Nie mówie tu o jakichś
pierdołach
które i od nowości potrafią nie działać.

Sądziłem, że może takie podejście ma jakieś uzasadnienie ale teraz mogę już
powiedzieć
tylko jedno: debilizm.